I Have Loved You for 30 Years, Yayoi
Decades ago, high schoolers Yayoi Yuki (Haru) and Taro Yamada (Ryo Narita) began to develop feelings for each other. However, when their close friend Sakura (Hana Sugisaki) fell ill and died, they hid their true emotions and went their separate ways. Both married different partners, but one marriage ended in disappointment while the other ended in tragedy. As they navigate the sadness that crept into their lives, everything changes when they receive a posthumous message from Sakura. Could their romance rekindle, 30 years on? Or has their chance at love faded away forever? This 2020 Japanese movie was directed by Kazuhiko Yukawa.