I Melt With You
Richard (Thomas Jane), Ron (Jeremy Piven), Jonathan (Rob Lowe), and Tim (Christian McKay) are friends from college who gather each year for a hardcore weekend of partying. As the weekend progresses, fueled by sex, drugs and rock ‘n’ roll, their reunion drives them to an unexpected place where each is forced to confront himself and the choices he’s made in his life.