I Met a Girl
Devon, an aspiring musician with schizophrenia, always relies on his older brother, Nick, to care for him until Devon meets a mysterious girl, Lucy, and falls madly in love. However, when she suddenly vanishes, leaving behind a note to meet her in Sydney, he impulsively embarks on an epic, crosscountry journey to find her. Meanwhile Nick, who thinks that Lucy is all in Devon’s head, sets off to rescue him.