Ice Age: Dawn of the Dinosaurs
Sid gets in trouble once again when three baby dinosaurs believe that he is their mother. Now he'll reunite with his old friends -Diego, Manny and Ellie- to return the babies to their original mom - a Tyrannosaurus Rex!