Iggy Azalea - Live at iTunes Festival 2013
In one of the more unlikely crossover success stories, blonde Australian beauty Iggy Azalea segued from a high-profile modeling career to become a pop-rap star. In this live music experience, Azalea performs some of her most prominent and loved songs.