Il était une fois, une fois
Willy Vanderbrook, a brilliant French Belgian who has become a citizen of the world, is approached about the job of concierge at one of Paris's great 5-star hotels. Willy's application, rejected because he's too Belgian, forces him to carrying out a ridiculous and royally vengeful deception. By pretending to be heir to the Belgian throne, Willy and his gang set off a series of joyful events in the Parisian 5-star establishment.