Imitating Life - The Audacity of Suzanne Heintz
This film follows the unlikely but true story of photographer Suzanne Heintz, and an extraordinary act of defiance that catapults her life, and art, into the social media spotlight. She creates a mannequin family and embarks on a global crusade against societal pressure to conform, resulting in a raw, funny and intimate portrait of life through her lens. Part comedy, part drama, part real life.