In America
From master storyteller Jim Sheridan (My Left Foot, In The Name of the Father) comes a deeply personal and poignant tale of a poor Irish family searching for a better life In America. Through the wide-open eyes of two young heroines, Sheridan transforms a devastating human tragedy into a riveting, humor-tinged story about memory, secrets, love, loss, coming together, and starting over.