In Search of the Castaways
Embark on an amazing adventure awash with intrigue over land and sea. Hayley Mills stars as fearless Mary Grant, whose only clue to her missing father – a sea captain – is a mysterious message in a bottle. One clue leads to a thousand thrills when Mary, her brother and their fellow searchers must brave earthquakes, fire, flood and even a giant condor on their perilous rescue mission.