In the Line of Duty: The FBI Murders
Florida 1985: A series of brutal robberies and murders keeps the F.B.I busy. Although all crimes seem to be comitted by the same group, they can't hunt them down. The experienced officer Ben Grogan and his youngest colleague Gordon finally have to rely on their luck when they set up a trap.