In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale
The life of a simple family man named Farmer (Jason Statham) is changed forever when a horrifying army of animal-like warriors known as Krugs who are controlled by the evil Gallian (Ray Liotta) invade his village, murder his son and kidnap his wife. Farmer sets out on a momentous journey to get his wife back and along the way, encounters magic and adventure as the quest soon reveals his real destiny in the kingdom.