Incredibles 2
In Incredibles 2, Helen is called on to lead a campaign to bring Supers back, while Bob navigates the day-to-day heroics of “normal” life at home with Violet, Dash and baby Jack-Jack – whose superpowers are about to be discovered. Their mission is derailed, however, when a new villain emerges with a brilliant and dangerous plot that threatens everything. But the Parrs don’t shy away from a challenge, especially with Frozone by their side. That’s what makes this family so Incredible.