Infinitely Polar Bear
While most fathers spend their days at work, Cam (Mark Ruffalo) is more likely to be found working on one of his many half-completed projects. As he recovers from a manic breakdown, his wife Maggie (Zoe Saldana) enters an out-of-state graduate school program in the hopes of building a better life for her family. Cam agrees to become the primary caregiver for his spirited young daughters and quickly finds himself in over his head. Based on a true story, Infinitely Polar Bear is a touching and entertaining portrait of the many unexpected ways in which parents and children save each other.