Instant Love
Pablo and Blanca have decided to try swinging, but ignore its first and most fundamental rule: to abstain from doing so when things aren’t going well in a relationship. To bring this about, Pablo and Blanca each call a friend who is single, Lucas and Mia respectively, thereby ignoring the second cardinal rule: to only swing with another couple.