Intimate Confessions of a Chinese Courtesan
The innocent Ai Nu is sold to a brothel run by evil Madam Chun Yi, who falls in love with her at first sight. Quickly becoming the brothel’s most desirable courtesan, Ai Nu climbs the ranks in Chinese society. Meanwhile, she secretly plots bloody revenge against all who have wronged her.