Into the Grizzly Maze
Marsden and Jane play two estranged brothers whose paths cross again in their remote Alaskan hometown. Jane is a sheriff’s deputy and part-time conservationist; Marsden an ex-con looking to forget his past. When a rampaging grizzly bear begins terrorizing the nearby woods, the brothers must put their differences aside to hunt it down. Billy Bob Thornton joins the mix as an Ahab-like bear hunter, who will stop at nothing to kill his prey.