Invasion of the Bee Girls
In the small town many men die for excessive effort during sexual intercourse. When a scientist from the Brandt research laboratory is found dead in a motel, the government sends Agent Neil Agar (William Smith) to investigate the mysterious deaths. He suspects that the deaths may be related to some experiments of Dr. Susan Harris, who is researching bees in the Brandt facility.