Is Genesis History? Mountains After the Flood
In this sequel to "Is Genesis History?", Dr. Del Tackett follows a team of scientists as they uncover amazing new evidence for a recent global Flood. By the time the journey is over, you'll understand exactly how modern science connects to the book of Genesis.