It Could Happen to You
Nicolas Cage, Bridget Fonda and Rosie Perez star in this irrepressible romantic comedy inspired by the true story of a humble cop who leaves a two million dollar tip to a hard-luck waitress. Charlie Lang (Cage) is a neighborhood cop with a heart of gold, and a money-hungry wife Muriel (Perez) who's always looking for a way to cash in. When she asks Charlie to buy a lottery ticket, he agrees, then impulsively promises half the winnings to a waitress, Yvonne (Fonda). When their numbers hit, the real fun begins, as Muriel learns to live large while Charlie and Yvonne learn to love again. A captivating comedy laced with whirlwind romance.