Jane Austen Wrecked My Life
In Director Laura Piani's feature debut, Agathe (Camille Rutherford) is a hopelessly clumsy yet charming young woman, who works in the legendary Shakespeare & Co. bookshop in Paris. While she dreams of being a successful writer, and of experiencing love as in a Jane Austen novel, she finds herself desperately single. When Agathe's best friend (Pablo Pauly) gets her invited to the Jane Austen Writers' Residency in England, she finally lives her Jane Austen moment… and is caught in a volatile romantic triangle. Agathe must let go of her insecurities to decide what she really wants for herself, and to achieve her romantic and professional dreams.