Jesse Stone: Benefit of the Doubt
The chief is back on the job. When a shocking double homicide rocks the quiet town of Paradise, Stone is forced back into action. His police department nearly emptied of staff, he has to rely on his expert intuition to sort through a maze of misleading clues as he attempts to unravel the mysterious murders. Kathy Baker, Gloria Reuben, Robert Carradine, Saul Rubinek and William Devane co-star in this thrilling installment, based upon characters created in Robert B. Parker's Jesse Stone books.