Jill, Uncredited
The work of prolific background actor Jill Goldston, who has appeared in almost 2000 films and television programs, is finally given the spotlight. Constructed entirely from hundreds of performances as an extra, Jill is captured fleetingly in everything from Mr. Bean to The Elephant Man.