Jimmy Grimble
Jimmy Grimble dreams of being a good footballer - if he was, life would be easy. He'd find a nice girl, wouldn't get bullied at school, and if he was really good, he may even be offered an apprenticeship with his team, City. But Jimmy is rubbish at football. One day however, things begin to change for Jimmy, he gets chosen to play for his school team and scores a magnificent goal he gains a confidence that touches and brightens the lives of those around him.