Jingle All the Way 2
Two desperate dads compete in a no-holds-barred battle in this heartwarming and hilarious holiday comedy! Fun-loving Larry (Larry the Cable Guy) is having a bear of a time finding the perfect Christmas gift for his 8-year-old daughter, Noel. The season’s hottest toy, The Harrison Bear, is all sold out, but Larry will stop at nothing to make his little girl happy and get her the toy of her dreams.