Joe Satriani: Live In San Francisco
Recorded at the legendary Fillmore in San Francisco, Joe Satriani's Live In San Francisco finds the legendary guitar virtuoso taking fans through a 150-minute, 25-song odyssey including "Cool #9," "Surfing With The Alien" and many more.