John Denver - Country Roads: Live in Birmingham
John Denver is one of the most successful and best loved recording artists of the 20th century. His easy going manner, fine voice, superb songwriting and dedication to environmental issues all combined to build a huge global fanbase that has continued to grow since his untimely death in a plane crash in 1997. The show is packed with classic John Denver songs all delivered with his characteristic charm and good humour.