John Early: Now More Than Ever
John Early brings his unique blend of cutting commentary, pop-star swagger and loveable hilarity to Brooklyn. In the style of a gritty '70s rockumentary, Early performs stand-up and explosive song covers, intercut with Spinal Tap-esque backstage sketches.