Jonas Kaufmann - a global star in private
Opera star Jonas Kaufmann is known as the “King of Tenors”. This emotional and personal film reveals the man behind the star. Here he is chatting with friends, rehearsing for the next concert or simply enjoying family life with his wife and children.