Jonathan Livingston Seagull
You have the freedom to be yourself, your true self, here and now, and nothing can stand in your way. Jonathan Livingston Seagull's words, from the best-selling novel by Richard Bach, bring into sharp focus the intense and extraordinary determination of Jonathan, who envisions another world - one of love, understanding, achievement, hope and individuality. An evocative musical score by Neil Diamond is paramount to the film's mood.