Juan Gabriel - Viña del Mar
Juan Gabriel, "El Divo de Juárez", one of the best and most prolific Mexican composers and singers of all time, offers a flamboyant performance recorded in Chile in February 2004. Some of the performed hits are "No tengo dinero", "Querida", "Mi fracaso", "He venido a pedirte perdón", Yo te recuerdo"or "Amor eterno".