Juanes: Mis Planes Son Amarte
Juanes presents “Mis Planes Son Amarte” the first visual album in Latin music history comprised of 12 songs and 12 videos that are part of a great story. An archeologist becomes obsessed with an inexplicable finding that shakes up the world. The archeologist embarks on a journey that will take him through the beautiful and remote landscapes of Colombia and Mexico in an intergalactic expedition where he discovers the absolute truth about life and the universe, and learns that the only matrix and creative energy is LOVE.