Jurassic Punk
Steve Williams is considered a pioneer in computer animation. This intimate account examines his life story and events surrounding the historical moment when digital dinosaurs walked onto the silver screen in Jurassic Park. Steve and a chorus of expert witnesses recount a dramatic tale of rebellion and revolution at Lucasfilm's Industrial Light & Magic in the early 1990s-- a time when creating realistic creatures with a computer was considered impossible. Decades later, Steve struggles to reckon with his chaotic past.