Just the Two of Us
When Blanche meets Gregoire, she thinks she has found the one. The ties that bind them grow quickly, and a passionate affair ensues. Together, they relocate. For Blanche, far from her family, from her twin sister, Rose, a new life begins. But little by little she finds herself caught in the grip of a deeply possessive and dangerous man.