Just To Be Sure
Erwan, 45, finds out his father is not his biological father. His real father would be Joseph, a man her mother briefly knew. How unlucky that Erwan had just fallen in love for the beautiful Anna, who happens to be Joseph's only daughter? Unable to confront Bastien who raised him or reveal his identity to Joseph and Anna, Erwan also has to deal with Juliette, his own daughter.