Justice League x RWBY: Super Heroes and Huntsmen Part Two
On the heels of successfully escaping a deadly digital trap, the members of the Justice League emerge in their own world to discover that Grimm, ravenous creatures from Remnant, have overtaken Earth! In order to defeat the monsters, they must call on their new friends – Team RWBY – for help!