Hilariously high-energy comedian/rapper/actor Katt Williams returns for this stand-up comedy special directed by Spike Lee. Taped at Citizen’s Bank Arena in Ontario, California as part of his nationwide “Growth Spurt” tour, the show features Katt’s unique, uproarious takes on a number of mainstream and taboo topics.