Katy Perry: The Prismatic World Tour Live
The Prismatic World Tour Live is a sensory explosion of eye-popping theatrics, daring acrobatics and of course, all the hits. This concert film is a visually stunning production that captures Katy’s fun-loving personality and artistic vision. Spanning the entire length of the arena floor, the innovative Prismatic Tour stage allows Katy to share intimate moments with her fans in a unique shared connection with the music. Directed for the stage in seven thematic acts, this unmissable spectacle features hit after hit after hit, and The Prismatic World Tour Live truly captures the excitement, color and energy of the live Katy Perry extravaganza.