Kevin Hart: Seriously Funny
Stand-Up Comedy "Seriously Funny" star Kevin Hart performing in front of a sold out crowd live from Cleveland, Ohio - where he delivers his hilarious and unique brand of comedy. In this unforgettable night of comedy, Kevin is in rare form and funny as ever!