Keyshia Cole: This Is My Story
Adopted at a young age, Keyshia Cole overcomes a difficult childhood to pursue her dream of becoming a singer. As her star begins to rise, Keyshia reunites with her two sisters while struggling to keep her biological mother in rehab.