Killbillies
After a night of carousing, the amateur photo model Zina heads for a fashion shoot in the nature, accompanied by the ambitious Mia, apathetic Dragica and snobby photographer Blitcz. On the idyllic location, a supposedly ordinary fashion shoot soon turns into a fierce fight for survival.