Killer Clans
Based on a popular swordplay novel Meteor, Butterfly, Sword, this fascinating saga is masterfully staged by Yuen Cheung-yan, the brother of Crouching Tiger, Hidden Dragon choreographer Yuen Woo-ping. The result is both a great action movie and an exceptional dramatic film.