Kims of Comedy
The Original Kims break new ground with an uncompromising look at Asian culture and some hilarious ethnic hang-ups. Featured are 4 of the top Asian comedians on stage today: Bobby Lee, Kevin Shea, Steve Byrne, and Dr. Ken Jeong.