Kirke Karja Quartet - jazzahead!
Kirke Karja is a new face on the Estonian jazz scene. Yet, the pianist has become one of the brightest young musicians within the homeland’s jazz circles. Leading her own quartet, Karja’s ensemble is part of the 13th edition of the jazzahead! lineup.