La Cage Aux Folles II
The two gentlemen from La Cage Aux Folles are back! 'Zaza' (Michel Serrault) thinks that he is no longer attractive to Renato (Ugo Tognazzi), and to make him jealous sets out to the local caf‚ in magnificent 'drag'--where 'she' is promptly picked up by a spy who is fleeing from enemy agents. Soon 'Zaza' is in possession of precious microfilm. To catch the bad guys, the French authorities decide to use 'Zaza' and Renato as bait, and the couple are off to Italy--as man and wife. Renato's mother (Paola Borboni) lives in Italy and doesn't 'know.' (Mother will not be pleased by the appearance of her son's bride!) Having to contend with the evil goings-on, 'Zaza' and Renato will, in their own riotous way, face down the villains. Music by Ennio Morricone. Edouard Molinaro directed.