House of Spoils
From Blumhouse Television, House of Spoils follows an ambitious chef (Ariana DeBose) as she opens a restaurant on a remote estate where she battles kitchen chaos, crushing self doubts… and a haunting presence who threatens to sabotage her at every turn.