La Cage aux Folles
Two of Europe's most virile male stars, Michel Serrault and Ugo Tognazzi, portray two very flamboyant, aging gay gentlemen. Togazzi is the owner of a St. Tropez nightclub where the chief attraction is a drag act performed by his lover, Serrault. Tognazzi has a son from a former marriage who is engaged to the daughter of a politician who is a very active vigilant member of the Union of Moral Order. The son has carefully hidden his father's true profession. But now the upright -and uptight- politician and his wife are coming for a social visit, and the future of Tognazzi's son's marriage is at stake. Tognazzi and Serrault desperately try to "butch up" their home and manners for the ensuing visit. The hilarious complications of the evening are (not quite) beyond belief...