La Leyenda de las Momias de Guanajuato
The Mummies of Guanajuato have risen, and Leo San Juan, Don Andres, Teodora and the Alebrije must stop them, all while rescuing their friend Xochitl and unraveling the mystery behind the town’s terrible secret.