LA Woman Rising
LA Woman Rising presents the morning rituals of 50 Los Angeles women, as director Nana Ghana gracefully captures their stories of uncertainty, struggle and success. Described as a love letter to the real and diverse women of Los Angeles, Ghana’s documentary is a distinct celebration of the female voice. Executive produced by Rosario Dawson.