Ladies & Gentlemen... 50 Years of SNL Music
The three-hour special features untold stories behind the culture-defining and groundbreaking musical performances, sketches and cameos of the past 50 years of Saturday Night Live, as well as interviews with musical artists, cast, writers and more.