Lady and the Tramp II: Scamp's Adventure
Walt Disney's Beloved Classic continues with a whole new breed of Disney fun in Lady And The Tramp II: Scamp's Adventure. Join Jock, Trusty and all the characters you love as they meet a new generation of hilarious canine characters in this heartwarming adventure. Lady and Tramp have their paws full raising mischievous Scamp who's always in the doghouse. Longing for freedom, Scamp ventures far from home and joins the notorious Junkyard Dogs. With both his idol, the streetwise Buster, and a sweet and sensible stray named Angel tugging at his heart, Scamp is faced with the ultimate decision: living a collar-free life or the pampered life at home.